Vi gør en god skole endnu bedre

Bag dette slogan gemmer sig, at vi rent faktisk synes, vi har en rigtig god skole med dygtige elever, engageret personel og forældre, der støtter op, og det er altså ikke noget, vi bare synes. Vi har stort set alle distriktets børn og endda nogle stykker udefra, og så viser data, at Fjordbakkeskolen gennem flere år leverer de bedste resultater i området, så god trivsel og læring gør os til en god skole, men…..

...vi vil bare rigtigt gerne blive endnu bedre, så derfor arbejder vi i disse år med nedenstående 6 fokusområder, som du kan læse mere om ved at følge linket:

1. Bedre læring for alle
  2. Den dynamiske støtte – og ressourceindsats
  3. Den sammenhængende skole
  4. Den professionelle skole
  5. Den attraktive arbejdsplads

Under disse store overskrifter gemmer sig en række underpunkter, der udgør vores indsatser og udviklingspunkter hen over skoleåret.

Læs mere https://fjordbakkeskolen.aula.dk/vores-skole/skolens-indsatsomraader